Total Pageviews

Sunday 12 February 2012

APARTMEN PERCUTIAN ~MAYANGSARI RESORT, HOTEL, SPA

Assalamulaikum




Kali ni aku nak bercerita tentang Hotel Mayangsari.

Beberapa bulan lepas aku ada beli sebuah apartmen di Hotel Mayangsari Port Dickson. Asalnya aku nak cari rumah flat or apartmen yang murah2. Beli dan sewakan. Cari punya cari aku terjumpa dengan iklan apartmen ni. Lepas selidik n fikir panjang aku pun beli dengan tujuan senang nak bercuti dengan family AND at the same time boleh buat bisnes.

Harganya sangat mampu milik SEBAB Mayangsari ni dia jual bilik secara konsep Joint Owner (JO). Maknanya aku bukanlah pemilik tunggal apartmen tu sebaliknya berkongsi dengan beberapa orang lain.
Bahasa mudahnya seolah2 aku beli share untuk duduk di sebuah apatmen Mayangsari. So, aku kena patuh pada syarat2 tertentu untuk duduk di sana & TIDAK tertakluk di Mayangsari Port Dickson je.

Aku boleh duduk di seluruh rangkaian Mayansari ni di Malaysia & Indonesia (mengikut kuota yang diberi)
Sistem dia agak complicated kalau nak terangkan dalam ni sebab kena refer pada kertas2 dia.

apartmen Mayangsari ni ada kat Port Dickson (tempat aku beli), Melaka, Dungun, Kelantan, Cameron Highland, Jakarta & Bandung.  

Menggunakan keistimewaan sebagai seorang Joint Owner (JO) aku boleh duduk & sewakan di mana2 tempat diatas ikut kuota yang aku ada.


Untuk iklan yang lagi details, klik pada post seterusnya ok. Aku masukkan gambar2 & harga ikut cawangan dia.
Bawah ni video pengenalan~enjoy




Kalau ada yang berminat nak memiliki apartmen percutian pada harga mampu milik & pada masa yang sama ingin buat bisnes hotel~sila pm

Harga yang aku tawarkan InsyaAllah berpatutan & kadang2 lagi murah dari sepatutnya sebab aku dapat harga istimewa JO.

Yang penting korang kena ingat, yang aku sewakan ni ialah APARTMEN with TWO BEDROOMS inside.
Ada 2bilik tidur, dapur, ruang tamu. Selesa la kalau 1family sederhana nak duduk kan.

Kat bawah ni ada ringkasannya:


· LENGKAP DENGAN PERABOT (FULLY FURNISHED)
· LUAS & SELESA
· 2 BILIK TIDUR
· 2 TANDAS (A FAMOSA HANYA 1 TANDAS)
· RUANG TAMU
· DAPUR
· KOLAM RENANG !
· TIADA HAD ORANG YANG  MENGINAP (KONGSI RAMAI-RAMAI BOLEH JIMAT!)
· HARGA LEBIH MURAH DARI PASARAN








No comments:

Post a Comment