Total Pageviews

Thursday, 9 February 2012

SEKITAR PULAU

Haaaaaaaa...ni ada la gambar2 sekitar pulau pemanggil ni..kecik je penempatannya..penduduk pon x sampai 50 orang..yessss! less than 50 people..siap translate kot2 ada yg x paham BM~buleh?

Elektrik ada 24jam walaupun kadang2 ada gangguan..air pakai bekalan air bukit & perigi..no, no jangan imagine kami kena naik bukit or timba air dari perigi..dia ada saluran yang terus masuk ke paip..pulas2 je kepala paip keluar air~canggih?
Airnya kadang ok, kadang2 berkeladak..Tapi aku ni jenis redah je..
Tutup sebelah mata, jirus!~penah try mandi tutup sebelah mata?


Ramai sangat yang bertanya sini ada kereta x? Cuba korang tengok lorong jalan ni. Agak2 muat ke kereta nak lalu??~hurmmm




Sebelah ni Ustaz Hairozi merangkap GPK HEM. Baik orangnya~bodek jangan tak bodek! hehe

Ni musim hujan so berkabus je bukit Buau kat belakang 2.
Ala2 Cameron weh~ I just love Cameron Highland

Finally....inilah dia SK PULAU PEMANGGIL..tempat untuk aku menabur bakti sebagai seorang pendidik..
Bak kata pepatah 'guru ibarat lilin yang terbakar'...bakarlah aku! bakarlah aku! ~ terlebih emosi..heee..

2 comments:

  1. adoiii....ko dh terbakar ke blum???

    ReplyDelete
  2. Salam...blh share no phone owner chalet yg tp sekolah?yg dkt dgn anak sungai...tq

    ReplyDelete